فایل ورد بررسي مهارت ها و ويژگي هاي مورد نياز معلمي در هزاره سوم

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي مهارت ها و ويژگي هاي مورد نياز معلمي در هزاره سوم دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي مهارت ها و ويژگي هاي مورد نياز معلمي در هزاره سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي مهارت ها و ويژگي هاي مورد نياز معلمي در هزاره سوم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي مهارت ها و ويژگي هاي مورد نياز معلمي در هزاره سوم :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنگره بين المللي توانمند سازي جامعه در حوزه علوم اجتماعي، روانشناسي و علوم تربيتي

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

نظام آموزش و پرورش مهم ترین عامل برای رشد و توسعه جامعه محسوب می شود و معلمان در این نهاد جایگاه بس والایی دارند. آموزش در عصرحاضر به شکل حیرت افزا دچار تغییر شده و به سبک مدرنیته پیش می رود و با شکل سنتی و کلیشه ای سنوات گذشته تفاوت چشمگیری کرده استبنابراین هزاره سوم ویژگی ها و خصوصیاتی را برای معلمین لازم شمرده است. این مقاله به بررسی ویژگی های معلمان در عصر مدرنیته و مهارتهای مورد نیاز معلمی در هزاره سوم پرداخته و هدف آن بهبود و ارتقا عملکرد معلمان است تا از این طریق بتواند کمک شایانی به نظام آموزشی ودانش آموزان نماید و آن ها را برای زندگی در عصر علم و تکنولوژی آماده کند که نهایتا سرعت رشد و پیشرفت جامعه را افزایش دهد و با بررسیاسناد ، مقالات و یافته های تحقیقی_پژوهشی انجام شده در این خصوص نتایج تحقیقات مختلف را بیان کرده است.لازم است معلمان به عنوان پیشتازان نظام آموزشی با بهسازی فرآیند تدریس، به ارتقا فراگیران بپردازند.آنان باید علاوه بر تسلط بر دروس آموزشی،از یک سری خصوصیات و مهارت هایی برخوردار باشند تا با استفاده از آن ها نیازهای دانش آموزان را ارضا نمایند. یافته ها نشان میدهد از مصادیقمهم این مهارت ها می توان به معنویت، خلاقیت، مدیریت کلاس، مهارت های ارتباطی(کلامی و غیرکلامی)،به کارگیری تکنولوژی و فناوریاطلاعات( IT) روان شناسی ، تعهد سازمانی اشاره کرد . طبق تحقیقات صورت گرفته معلمانی که در فرآیند تدریس مهارت های نام برده را به کارمی برند کلاسی فعال و با نشاط را برای فراگیران مهیا می کنند و موفقیت شان نسبت به سایرین در سطح بالایی قرار گرفته است به گونه ای که دانشآموزان به کلاس و درس جذب می شوند و کیفیت یادگیری آن ها خوب بوده است

توضیحات بیشتر