فایل ورد بررسي رابطه بين طراحي بسته بندي محصول و رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت لبنياتي داراب لبن

لینک دانلود

فایل ورد بررسي رابطه بين طراحي بسته بندي محصول و رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت لبنياتي داراب لبن دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي رابطه بين طراحي بسته بندي محصول و رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت لبنياتي داراب لبن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي رابطه بين طراحي بسته بندي محصول و رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت لبنياتي داراب لبن،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي رابطه بين طراحي بسته بندي محصول و رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت لبنياتي داراب لبن :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنگره بين المللي توانمند سازي جامعه در حوزه علوم اجتماعي، روانشناسي و علوم تربيتي

تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

یکی از اجزای بسیار تاثیر گذار در فرایند فروش الگویی است که برای ساختار بسته بندی طراحی و انتخاب می شود.تحقیق بر آن است تا به بررسی ارتباط میان عناصرمختلف طراحی بسته بندی محصول که شامل رنگ، شکل، اندازه و نوع بسته بندی با رفتار مصرف کنندگان شامل انگیزه خرید، تصمیم خرید( اقدام به خرید کردن)، و تکرار خرید محصولات غذایی می باشد، بپردازد. نتایج حاصل از تحقیق حاکی از این است که بین همه عناصر بسته بندی محصول لبنی، با رفتار مصرف کنندگان رابطه معنادار وجود دارد و همه عناصر بسته بندی بر روی رفتار مصرف کننده تاثیر معنا دار دارند به جزء دو عنصر رنگ بر روی تکرار خرید، اندازه بر روی انگیزه خرید. روش تحقیق حاضر، از نوع توصیفی- همبستگی است. اطلاعات لازم در این تحقیق از طریق روش میدانی- کتابخانه ای و به وسیله توزیع پرسشنامه جمع آوری شده است. به این منظور با استفاده از نرم افزار SPSS آلفای کرونباخ محاسبه شد، که مقدار آلفا برای تمام سازهها دارای مقدار769/. بدست آمد.

توضیحات بیشتر